Kreativ_Blogger_-tunnustus_ja_7-haaste.j

Olen saanut tämän ihana tunnustuksen vaikka keneltä jo, mutta en ole saanut sitä blogiin asti.

Lämpimät kiitokset tästä ainakin Veeruliirulle, Puuhapetenvaimolle ja Bridgetille. Jos joku jäi mainitsematta niin kerrothan. :)

Eli homman nimi on seuraava

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen.

2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.

3. Laita linkki, keneltä sait tunnustuksen.

4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi mitä muut eivät vielä tiedä.

5. Anna tunnustus seitsemälle.

6. Linkitä nämä blogissasi.

7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.

- Olen laiska ja saamaton. Tarkottaa sitä, että olen ollut lähinnä kotona toukokuusta asti tekemässä opinnäytetyötä joka ei ole edistynyt yhtään. Aikaa siis on ollut, mutta televisiosta nyt vaan voi katsoa kaikenlaista ja netissä voi kans surffailla. Kotitöillekkään ei ole aikaa. Tähän voisi myös lisätä sen, että vaikka surffailen päivät pitkät netissä ja blogeissa niin en saa aikaiseksi kommentoitua kovinkaan monille.

- Moni voi kuvitella, että olen ujo ja hiljainen, koska uusien ihmisten seurassa häpeän itseäni tai siis lähinnä ulkokuorta. Oikeasti olen kyllä melko puhelias kunhan ensin tutkailen, että uskallanko olla oma itseni.

- Olen kotihiiri. En tykkää lähteä kotoa mihinkään. Täällä voi olla rönttävaatteissa ja tukka sekasin. Jos olen pari päivää pois kotoa on jo ikävä tänne. En yleensä myöskään käy baareissa koska parin tunnin jälkeen tulee sellanen olo, että lähtiskö kotia. :D

- Rakastan autolla ajamista. Korttihan mulla on ollut vasta kuukauden, mutta ajaminen on ihanaa. Tähän liittyy myös se, että oon ihan nipo kaikkien liikennesääntöjen noudattamisesta ja ratin takaa (tai vänkärin paikalta) kuuluukin monesti papatus, jos joku törttöilee liikenteessä.. :D

- Inhoan asua kaupungissa ja kerrostalossa. Haaveilen isosta omakotitalosta jossain iiiiisolla tontilla, mistä ei nää naapuriin. Samalla myös tosi isosta perheestä, olen siis erittäin lapsirakas.

- Oon ihan koukussa telkkariin ja jos jää joku sarja katsomatta niin se on maailmanloppu. Onneks on tallentava digiboksi ja nykyään myös netistä voi katsoa jos unohtuu laittaa tallennukseen.

- Mie oon koukussa myös Valion Creamy Lakritsi jäätelöön.. Se on aivan ihanan lakritsaista ja voisin elää sillä. :P

Siinäpäs ne. En halua tätä vain seitsemälle alkaa jakamaan koska blogilistaltani löytyy kymmeniä ihania blogeja. Kiitos kuitenkin kaikille teille ihanille lukijoille ja vielä isompi kiitos niille jotka jaksavat kommentoida, se on niin ihanaa!