Epätäydellinen äiti haastoi minut kertomaan 6 faktaa itsestäni. Yritän parhaani mukaan keksiä jotain uutta, mutta anteeksi niille joita apinoin.. :)

1. Meille ei kannata tulla yllättäen ilmoittamatta kylään, 100%:lla varmuudella löydät kodin joka on kuin pommin jäljiltä ja kaksi puoli alastonta ihmistä. Meillä siis ylläpidetään kulissisiivousta. Joka kerta kun joku ilmoittaa tulevansa kylään, alkaa armoton puunaus ja tavaroiden tunkeminen piiloon. Ja toisekseen, me vihataan molemmat virallisia vaatteita. Yleensä kotona on päällä resusimmat rönttähousut ja paita mitä löytyy. Muistakaahan tämä ystävät. :)

2. Olen koukussa tv-sarjoihin. Ennen armasta tallentavaa digiboxiamme istuin koulun jälkeen keskimäärin 3 tuntia telkkarin edessä ja viikonloppuna tietysti enemmänkin. Lieneekö ihme, kun mies valittaa ettei minusta juuri iloa ole.

3. Olen koukussa myös sähköpostiin, facebookiin, blogiini jne. Ollessani koneella tarkistan n. minuutin välein onko tullut uusia sähköposteja, onko facebookissa mitään uutta tai onko uusia kommentteja. Siinä saattaa vierähtää muutama tunti pelkästään näitä kolmea linkkiä vuorotellen klikkailemalla.

4. Olen erakko. En oikeastaan ikinä käy kylässä missään. Meille saa kyllä tulla kylään (ilmoittamalla ensin), mutta minua on hyvin vaikea saada kotoa mihinkään. Koulussa kyllä käyn ahkerasti, en oikeastaan lintsaa ikinä, mutta koulun jälkeen ja viikonloput istun hyvin pitkälti kotona. Rakastan kotona olemista ja seurakin on mitä mainiointa niin mikäs tässä on ollessa. Tähän kategoriaan voinee lisätä senkin, että en myöskään puhu puhelimessa juurikaan. Puhelinlaskut on 5 euron luokkaa kuukausittain ja sekin koostuu yleensä tekstiviesteistä. Monesti en myöskään vastaa puhelimeen, kun se saattaa olla laukussa tai taskussa, enkä kuule sen soivan.

5. Olen ujopiimä. En osaa tutustua uusiin ihmisiin. En osaa jutella isossa porukassa, kahdestaan kylläkin. Tämä kaikki johtunee siitä, että mietin JATKUVASTI mitä muut minusta ajattelevat. Edes parhaiden kavereideni kanssa en osaa jutella isossa porukassa. Silloin joskus kun olin tyytyväinen itseeni, tutustuin uusiin ihmisiin ja juttelin ihmisille. Ehkä vielä jonain päivänä.

6. En juo juurikaan alkoholia. En ole absolutisti, viina/kalja/siideri/viini jne ei vaan maistu. En pidä oikeastaan minkään alkoholijuoman mausta. En katso pahalla muiden juomista, eikä minulla ole mitään ongelmia olla seurassa jossa kaikki muut juovat, en vain halua juoda jotain, minkä mausta en pidä. Monesti olen sanonut, että voisin hyvinkin olla humalassa jos joku muu joisi mun puolesta. Tähän on myös hyvä yhdistää se, että minulla ei harmi vain ole ajokorttia. Voisinhan muuten sujuvasti toimia aina kuskina. :D

Semmosia totuuksia minusta. :D Monessa blogissa olen näitä totuuksia mielenkiinnolla lueskellut. Ketään en varsinaisesti haasta, mutta jos joku tästä innostuu kirjoittelemaan, niin voi jättää kommenttia, mielelläni lueskelen!