Oon ollut ihan superlaiska.. Paria korttia lukuunottamatta en ole tehnyt mitään, paitsi nyt tämän sivun joka tuotti kyllä suunnatonta tuskaa. Mikään ei vain näyttänyt hyvältä, eikä näytä mielestäni vieläkään. Lisäksi inhoan tätä syksyä ja sitä kun talosta ei löydy kunnon kuvausvaloa. Noh, se negatiivisuudesta. Mulla on ns. vapaa viikonloppu tiedossa. Mies lähtee vaihtamaan talvirenkaita ja saan siis tehdä mitä huvittaa. Luultavasti se menee sohvalla makoiluksi suklaalevy kainalossa, mutta omaa aikaa sekin. Tänään ostin aqua promarkerit, kun on alkanut noiden ns. tavallisten väritystulos kyllästyttämään. Minä kun en ikinä oppinut käyttämään blenderiä. Nyt sitten ajattelin, että josko saisin jotain kokeiluja aikaiseksi viikonloppuna. Jos eivät nappaa ne kynät niin myyn luultavasti pois. Kattellaan. Tässä kuitenkin viime tipassa tämän viikon inspiroituminen.

INSPIROIVA LUONTO / Ella Eliisa

Hae tähän haasteeseen inspiraatiota luonnosta. Inspiraation lähteenä voi olla kaunis maisema, syksyn väritys, valkoinen joulu, keväiset silmut puissa, heräävä puutarha tai vaikkapa auringonlasku. Luonto on laaja käsite, se voi tarkoittaa tässä yhteydessä vaikka mitä. Valokuvien tulisi jollain tapaa kertoa luonnosta, olipa kuvauskohteena sitten ikimuistoinen maisema tunturista tai lapsien leikit ensilumessa.

          
   
              

Journalingissa lukee: Tällanen pottu löyty iskän pottumaalta. Iskä on tainnut kasvattaa pottuja rakkaudella!"

Ei taida olla näin monimutkanen tyyli ihan minua. En vaan osaa käyttää kuviopapereita. Mulla kyllä on niitä satoja, mutta lähinnä taitaa mennä ihastelun puolelle. Yksinkertanen tyyli on minua ja sillä hyvä.. :)

Ja anteeksi vielä kun en ole kommentoinut kenenkään blogia. Päivityksiä olen kyllä vilkuillut, lähinnä töissä.. Lupaa kyllä parantaa tapani tälläkin saralla.. Hyi minua!