7 Faktaa minusta
Tanjuska haastoi minut 7 faktaa leikkiin. Eli tarkoituksena on kertoa 7 tosiasiaa itsestään ja haastaa 7 ihmistä samaan tehtävään.

1. Olen armoton herkkupylly, voisin elää suklaalla (pätkiksillä).
2. Nukahdan jokaisen elokuvan aikana sekä sarjojen yleensä ensimmäisellä mainoskatkolla, jos kello on yli kymmenen illalla..
3. Shoppailen omat ja muiden rahat.. Askartelutarvikkeita kun tilaa yhdestä paikasta, niin on solidaarisuuden vuoksi tilattava muiltakin (=hyvä tekosyy tilata paljon tavaraa).
4. Minulla on hyvä hajuaisti. Haistan tupakan kilometrin päästä, sanoo mieheni.. Hän jää kiinni AINA, vaikka olisi polttanut yhden tupakan kymmenen tuntia sitten.. Inhoan tupakan hajua, mutta toisaalta rakastan kaikkia ihania hajuvesiä.
5. Olen muuttanut 22 vuotisen elämäni aikana 13 kertaa ja muutan taas kuukauden kuluttua, asuttuani vuoden tässä asunnossa. Levoton sielu siis olen.
6. Olen syönyt elämäni aikana vain puolikkaan hampurilaisen, koskaan en ole syönyt hernekeittoa, kaalikeittoa, kebabia, kinkkukiusausta, homejuustoja jne jne.. Olen muutenkin todella nirso ruuan suhteen en syö pottuja, mutta syön ranskalaisia ja sipsejä enkä syö jauhelihaa kuin makaroonilaatikossa..
7. Olen ikuinen sisustaja, mielivärit sisustuksessa vaihtuu parin kuukauden välein eli aina kun saan hommattua oikean väriset matot ja verhot sun muut niin ei ne oikeastaan enää miellytäkkään. Kallista touhua.


Kaikki tuntuu jo tämän haasteen vastaanottaneen.. Jos joku vielä haluaa niin saa napata!!