Olen ihan totaalisesti unohtanut tämän jutun. Eli kuvia meiltä kotoa..

Ensiksi Helin toive vaatekaapista.. Se on kyllä niin kamalassa kunnossa aina että.. Miehellä on nuista käytössä ehkä 3 hyllyä ja minulla loput.. :D Älkää kysykö miten tuolta löytää mitään, ei mitenkään..

1161185.jpg

Seuraavaksi Vanillan toiveet
1. askartelunurkkaus ja hieman säilytysjuttujakin,
kaaos ENNEN
1161201.jpg

ja NYT
1161207.jpg

2. Jääkaapin sisältö
Tämäkin on huijaukseksi otettu juuri ennen tupareita.. Yleensä sieltä löytyy ehkä hyvällä tuurilla margariinia, leikkelettä, juustoa ja maitoa..
1161214.jpg
1161212.jpg

3. Sängynpeitto
Olen nyt tykästynyt tähän limen vihreään, mutta toisaalta olen siihen kyllä jo ihan kyllästynytkin, kohta taas värit vaihtuu ja mies tykkää kun rahaa palaa uusiin sisustus juttuihin.. :)
1161218.jpg

Sitten Sadun toiveet
1. sängyn alusta, ei meillä aina näin siistiä ole, mutta silloin kun tämä toive tuli niin oli juuri ollut siivous päivä..
1161223.jpg

2. Kirjahylly
Meillä ei hirveästi kirjoja ole, vaikkakaan tässä ei kaikki ole, mutta melkein. Dan Brownit on molempien suosikkeja, minä tykkään Tess Gerritsenin ja Leena Lehtolaisen kirjoista.. Wallander sarjaa ei ole vielä aloitettukkaan lukemaan.. :)
1161241.jpg

3.  minä itse.. Hmm, mietiskelin, että minkähän kuvan tähän uskaltaisi laittaa kun en kovin kuvauksellinen ole, mutta laitetaan nyt kuitenkin tämmönen otos viime syksyn laivareissulta mustavalkosena..

71611891.jpg